Scroll Top
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania
  1. Na sam początek zakupów w naszym sklepie wybierz produkt, który Cię interesuje,
  2. Wybierz swój rozmiar,
  3. Dodaj do koszyka,
  4. Wybierz metodę płatności i formę dostawy
  5. Podaj dane do wysyłki
  6. Złóż zamówienie.

Przy każdej parze butów przedstawiamy tabele rozmiarów, również w centymetrach. Prosimy o dokładne sprawdzanie tabel, ponieważ nie wszystkie rozmiarówki są identyczne!

Dostawy realizowane są w czasie 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych okolicznościach dostawa może wydłużyć się do 10 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany

ZWROTY I WYMIANA

Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od dnia zakupu na adres wysyłki: “MILO” Widłaków 12, 42-209 Częstochowa. Dodatkowo należy pamiętać o tym, że zwracane obuwie nie może nosić śladów użytkowania, i nie może być uszkodzone. Należy również pobrać wy pełnić formularz zwrotu dostępny TUTAJ

  1. Zapakuj przesyłkędowód zakupu (paragon, faktura, e-mail potwierdzający zakup lub potwierdzenie przelewu) oraz
    formularz zwrotu tak aby podczas transportu nie uległa zniszczeniu.
  2. Wyślij przesyłkę na swój koszt na podany wyżej adres naszego sklepu stacjonarnego.
  3. Pamiętaj, aby zachować list nadania przesyłki na wypadek zguby przesyłki.
  4. Środki za zwrot zostaną przesłane w ciągu 14 dni na numer konta podany w formularzu zwrotów.
  1. Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość wymiany na inny. W tym przypadku proszę o kontakt mail, bądź kontakt pod numerem 666855102.
  2. Czas na wymianę to 7 dni od dnia zakupu.
  3. Towar proszę wysłać na podany adres z zachowanymi zasadami jak wyżej, “MILO” Widłaków 12, 42-209 Częstochowa.
Reklamacje

Towar reklamowany podlega reklamacji jeśli:

  1. Towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem, wtedy towar podlega wymianie na inny.
  2. Towar będzie posiadał defekt z winy producenta.
  3. Sprzedawany towar jest objęty dwuletnim okresem gwarancyjnym, pod warunkiem zachowania dowodu zakupu.
  4. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych, po czym firma ma 14 dni na realizacje.
  5. Uwaga! W przypadku stwierdzenia winy producenta w reklamowanym towarze, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa. Jeśli okaże się, że na stanie braknie komponentu bądź materiału niezbędnego do naprawy, to wtedy środki za zakupiony towar zastaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych

Gwarancji nie podlegają:

  1. Naturalne zużycie obuwia.
  2.  Zużycia powstałe z powodu nieprawidłowej konserwacji
  3. Przebarwienia wnętrza wynikające z przemoczenia
  4. Uszkodzenia mechaniczne
  5. Różnice wynikające ze zmian podczas użytkowania struktur skóry
  6. Liczne załamania, bądź zmarszczenia wynikające z użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skór.
Masz dodatkowe pytania?
Możesz do nas śmiało dzwonić  lub wypełnić poniższy formularz.