- Towar reklamowany podlega reklamacji jeśli:
1. Towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem, wtedy towar podlega wymianie na inny.
2. Towar będzie posiadał defekt z winy producenta.
3. Sprzedawany towar jest objęty dwuletnim okresem gwarancyjnym, pod warunkiem zachowania dowodu zakupu.
– Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych, po czym firma ma 14 dni na realizacje.
– Uwaga! W przypadku stwierdzenia winy producenta w reklamowanym towarze, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa. Jeśli okaże się ze na stanie braknie komponentu bądź materiału niezbędnego do naprawy, to wtedy środki za zakupiony towar zastaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych - Gwarancji nie podlegają :
1. Naturalne zużycie obuwia
2. Zużycia powstałe z powodu nieprawidłowej konserwacji
3. Przebarwienia wnętrza wynikające z przemoczenia
4. Uszkodzenia mechaniczne
5. Różnice wynikające ze zmian podczas użytkowania struktur skóry
6. Liczne załamania , bądź zmarszczenia wynikające z użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skór
FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA TUTAJ
Kontakt
- Email: kontakt@milobuty.pl
- Tel: +48 666 855 102
- Sklep stacjonarny: Częstochowa, 42-217, ul. Al. Nmp 12C „Obuwie dla niej”