Jak kupować ?

  1. Na sam początek zakupów w naszym sklepie wybierz produkt, który Cię interesuje,
  2. Wybierz swój rozmiar,
  3. Dodaj do koszyka,
  4. Wybierz metodę płatności i formę dostawy
  5. Podaj dane do wysyłki
  6. Złóż zamówienie.

Zwroty i wymiana

  • Zwroty
    FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ
    – Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od dnia zakupu na adres wysyłki , Częstochowa 42-200 ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny  12c , sklep „Obuwie dla niej”.
    – Dodatkowo należy pamiętać o tym, że zwracane obuwie nie może nosić śladów użytkowania, i nie może być uszkodzone.
    Instrukcja zwrotu:
    1. Zapakuj przesyłkę, dowód zakupu (paragon, faktura, e-mail potwierdzający zakup lub potwierdzenie przelewu) oraz
    formularz zwrotu tak aby podczas transportu nie uległa zniszczeniu.
    2. Wyślij przesyłkę na swój koszt na podany wyżej adres naszego sklepu stacjonarnego.
    3. Pamiętaj, aby zachować list nadania przesyłki na wypadek zguby przesyłki.
    4. Środki za zwrot zostaną przesłane w ciągu 14 dni na numer konta podany w formularzu zwrotów.
  • Wymiana
    – Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość wymiany na inny. W tym przypadku proszę o kontakt mail, bądź kontakt pod numerem 666855102.
    Czas na wymianę to 7 dni od dnia zakupu.
    – Towar proszę wysłać na podany adres z zachowanymi zasadami jak wyżej, Częstochowa, 42-200 ul. Najświętszej Maryi Panny 12C “Obuwie dla NIej”
  • Reklamacje

FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA TUTAJ

  • Towar reklamowany podlega reklamacji jeśli:
    1. Towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem, wtedy towar podlega wymianie na inny.
    2. Towar będzie posiadał defekt z winy producenta.
    3. Sprzedawany towar jest objęty dwuletnim okresem gwarancyjnym, pod warunkiem zachowania dowodu zakupu.
    – Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych, po czym firma ma 14 dni na realizacje.
    – Uwaga! W przypadku stwierdzenia winy producenta w reklamowanym towarze, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa. Jeśli okaże się ze na stanie braknie komponentu bądź materiału niezbędnego do naprawy, to wtedy środki za zakupiony towar zastaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych
    Gwarancji nie podlegają :
    1. Naturalne zużycie obuwia
    2. Zużycia powstałe z powodu nieprawidłowej konserwacji
    3. Przebarwienia wnętrza wynikające z przemoczenia
    4. Uszkodzenia mechaniczne
    5. Różnice wynikające ze zmian podczas użytkowania struktur skóry
    6. Liczne załamania , bądź zmarszczenia wynikające z użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skór

Dostawa

Dostawy realizowane są w czasie 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych okolicznościach dostawa może wydłużyć się do 10 dni roboczych o czym klient zostanie poinformowany

Kontakt

  • Email: kontakt@milobuty.pl
  • Tel: 666855102
  • Sklep stacjonarny: Częstochowa, 42-200 ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny 12c  „Obuwie dla niej”

Jak kupować ?

  1. Na sam początek zakupów w naszym sklepie wybierz produkt, który Cię interesuje,
  2. Wybierz swój rozmiar,
  3. Dodaj do koszyka,
  4. Wybierz metodę płatności i formę dostawy
  5. Podaj dane do wysyłki
  6. Złóż zamówienie.

Zwroty i wymiana

  • Zwroty
    FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ
    – Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od dnia zakupu na adres wysyłki , Częstochowa 42-200 ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny  12c , sklep „Obuwie dla niej”.
    – Dodatkowo należy pamiętać o tym, że zwracane obuwie nie może nosić śladów użytkowania, i nie może być uszkodzone.
    Instrukcja zwrotu:
    1. Zapakuj przesyłkę, dowód zakupu (paragon, faktura, e-mail potwierdzający zakup lub potwierdzenie przelewu) oraz
    formularz zwrotu tak aby podczas transportu nie uległa zniszczeniu.
    2. Wyślij przesyłkę na swój koszt na podany wyżej adres naszego sklepu stacjonarnego.
    3. Pamiętaj, aby zachować list nadania przesyłki na wypadek zguby przesyłki.
    4. Środki za zwrot zostaną przesłane w ciągu 14 dni na numer konta podany w formularzu zwrotów.
  • Wymiana
    – Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość wymiany na inny. W tym przypadku proszę o kontakt mail, bądź kontakt pod numerem 666855102.
    Czas na wymianę to 7 dni od dnia zakupu.
    – Towar proszę wysłać na podany adres z zachowanymi zasadami jak wyżej, .

Reklamacje

FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA TUTAJ

  • Towar reklamowany podlega reklamacji jeśli:
    1. Towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem, wtedy towar podlega wymianie na inny.
    2. Towar będzie posiadał defekt z winy producenta.
    3. Sprzedawany towar jest objęty dwuletnim okresem gwarancyjnym, pod warunkiem zachowania dowodu zakupu.
    – Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych, po czym firma ma 14 dni na realizacje.
    – Uwaga! W przypadku stwierdzenia winy producenta w reklamowanym towarze, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa. Jeśli okaże się ze na stanie braknie komponentu bądź materiału niezbędnego do naprawy, to wtedy środki za zakupiony towar zastaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych
    Gwarancji nie podlegają :
    1. Naturalne zużycie obuwia
    2. Zużycia powstałe z powodu nieprawidłowej konserwacji
    3. Przebarwienia wnętrza wynikające z przemoczenia
    4. Uszkodzenia mechaniczne
    5. Różnice wynikające ze zmian podczas użytkowania struktur skóry
    6. Liczne załamania , bądź zmarszczenia wynikające z użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skór

Dostawa

Dostawy realizowane są w czasie 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych okolicznościach dostawa może wydłużyć się do 10 dni roboczych o czym klient zostanie poinformowany

Kontakt

  • Email: kontakt@milobuty.pl
  • Tel: 666855102
  • Sklep stacjonarny: Częstochowa, 42-200  ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny  12c „Obuwie dla niej”

Jak kupować ?

  1. Na sam początek zakupów w naszym sklepie wybierz produkt, który Cię interesuje,
  2. Wybierz swój rozmiar,
  3. Dodaj do koszyka,
  4. Wybierz metodę płatności i formę dostawy
  5. Podaj dane do wysyłki
  6. Złóż zamówienie.

Zwroty i wymiana

  • Zwroty
    FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ
    – Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od dnia zakupu na adres wysyłki , Częstochowa 42-200 ul. Aleja Najświętszej Maryi Panny  12c , sklep „Obuwie dla niej”.
    – Dodatkowo należy pamiętać o tym, że zwracane obuwie nie może nosić śladów użytkowania, i nie może być uszkodzone.
    Instrukcja zwrotu:
    1. Zapakuj przesyłkę, dowód zakupu (paragon, faktura, e-mail potwierdzający zakup lub potwierdzenie przelewu) oraz
    formularz zwrotu tak aby podczas transportu nie uległa zniszczeniu.
    2. Wyślij przesyłkę na swój koszt na podany wyżej adres naszego sklepu stacjonarnego.
    3. Pamiętaj, aby zachować list nadania przesyłki na wypadek zguby przesyłki.
    4. Środki za zwrot zostaną przesłane w ciągu 14 dni na numer konta podany w formularzu zwrotów.
  • Wymiana
    – Jeśli zakupiony towar w naszym sklepie nie będzie spełniał Twoich oczekiwań to jest możliwość wymiany na inny. W tym przypadku proszę o kontakt mail, bądź kontakt pod numerem 666855102.
    Czas na wymianę to 7 dni od dnia zakupu.
    – Towar proszę wysłać na podany adres z zachowanymi zasadami jak wyżej, Częstochowa 42-217 ul. Aleja Wolności 12/21, sklep „Obuwie dla niej”.

Reklamacje

FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA TUTAJ

  • Towar reklamowany podlega reklamacji jeśli:
    1. Towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem, wtedy towar podlega wymianie na inny.
    2. Towar będzie posiadał defekt z winy producenta.
    3. Sprzedawany towar jest objęty dwuletnim okresem gwarancyjnym, pod warunkiem zachowania dowodu zakupu.
    – Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych, po czym firma ma 14 dni na realizacje.
    – Uwaga! W przypadku stwierdzenia winy producenta w reklamowanym towarze, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa. Jeśli okaże się ze na stanie braknie komponentu bądź materiału niezbędnego do naprawy, to wtedy środki za zakupiony towar zastaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych
    Gwarancji nie podlegają :
    1. Naturalne zużycie obuwia
    2. Zużycia powstałe z powodu nieprawidłowej konserwacji
    3. Przebarwienia wnętrza wynikające z przemoczenia
    4. Uszkodzenia mechaniczne
    5. Różnice wynikające ze zmian podczas użytkowania struktur skóry
    6. Liczne załamania , bądź zmarszczenia wynikające z użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skór

Dostawa

Dostawy realizowane są w czasie 2-5 dni roboczych. W wyjątkowych okolicznościach dostawa może wydłużyć się do 10 dni roboczych o czym klient zostanie poinformowany

Kontakt

  • Email: kontakt@milobuty.pl
  • Tel: 666855102
  • Sklep stacjonarny: Częstochowa, 42-200 Najświętszej Maryi Panny   12c „Obuwie dla niej”